mandag 29. oktober 2012

Nok en helg er forbi...


Flodhest på to ben

That's me!

Selvportrett!
Her sitter jeg da med bena høyt, macen i fanget og kaffen (koffeinfri) rykende fersk ved min side.
Med en lun følelse med snø på takvinduene og hvit snø som gjør Hamar litt lysere har nok en helg blitt tilføyd under graviditeten mens kroppen svulmer... 


Ja bokstavlig talt!
Føttene mine er et kapittel for seg selv.. i dag føles det som om jeg går på to baller der blæra er ødelagt,
(alle som har spilt håndball eller fotball har vel kjent hvordan den ballen kjennes ut?!)
og de ser ut som to ballonger med noen finurlige stumper av tær som stikker ut!
For all del sitt med bena høyt og utstrakt, for faller man for frisrelsen å trekke dem opp i sofaen eller inn i en form for bøyd stilling er det ikke lenge før man mister følelsen i bena.
Som igjen bringer meg til pølsene av hender...
Her er følelsen stadig vekk borte i begge hender og på to av fingrene på høyre hånd er det flere dager siden jeg har hatt noe særlig følelse i det heletatt.. 
Styrken kommer og går så man kan stadig vekk få seg en overraskelse bare ved å løfte på kaffekoppen.
(for ikke å tenke på lasagne formen som endte med et brak inn i stekeovnen for et par uker siden)

Lenge leve at nervene mine én dag får plass igjen og for håpentligvis er det ikke lenge til!


Magen vokser også men det er en helt annen story!
For der inne ligger vårt lille mirakel og koser seg mens han vokser seg stor og sterk.
(ikke for stor håper jeg for det kan bli en utfordring jeg ikke vil tenke på...)
Jeg er stolt av magen som nå er på størrelse med en badeball, noe skjev sådan da det er en som ligger mest på høyre side :)


Ha en fortsatt fin vinterdag i snøværet!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar