tirsdag 16. oktober 2012

Terminer...

LEGETERMIN 16.10.2012


Vi gjør oss klare!
Klær og utstyr som skal tas i bruk med en gang har blitt vasket så vi skal være klare når tiden er inne.
Gulpekluter, håndkler, sengetøy og litt klær som skal i baggen er nå på sin plass nyvasket og klart til å bli tatt i bruk :)

Første stativ med barneklær og utstyr :)

Følelsen når man sorterer, vasker og henger opp de små tingene er hærlig og litt rar på samme tid.
Da jeg pakket sammen det som skulle være i stellebaggen til småen smilte jeg litt for meg selv med tanke på at nå nærmer det seg at vi ser det på :)

Nå skal det sies at terminen etter ultralyden ennå er tre uker frem i tid 09.11.2012 
Så det kan bli en stund til å vente men det er godt å være forberedt. 
Spennende å se når han velger å komme...
 Hodet har allerede festet seg og her prøver vi å være tålmodige på slutten av rugetiden :)

Ha en fin dag folkens!


4 kommentarer:

  1. Så koselig,Linn! Mine beste tips: ull er GULL, (bruker nesten ikke bomullsbodyer), klær med hette på er tull, (shit,det rimte!) bilstolpose fra voksi er et must, adapter til maxi cosi til vogn er også et must (hvis du har MC da ;)), ta med eget,mykt dopapir i fødebagen (det på sykehset er hardt som flatbrød)... Ja det var det jeg kom på nå ;) Masse lykke til,det er HELT fantastisk!

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Bilstolen (MC) står klar med voksi move og vi har selvfølgelig fikset oss adapter så den kan settes i TFK understellet. Det er en genial løsning :) Fått tips om ull så har en del av det, også kommer det litt hjemmestrikket fra mamma <3 Gleder meg til å møte småen og til å begynne å bruke tingene nå :) Om ikke så alt for lenge så er jeg med på trilleturer også.. wohooo!
    Geinialt tips med toalettpapir.. hehe.. pakkes nå :)

    SvarSlett
  3. Den kommende mormor/bæssmor venter i spenning <3
    Herfra kommer det to deilige strikkesett. Et i Mariusmønster og et i Telemarksmønster :-)


    SvarSlett
  4. Bilder med den lille i klærne kommer selvfølgelig så alle får se <3

    SvarSlett