mandag 21. januar 2013

Mamma på ordeltlig!!!


17.11.2012 kom vår lille prins til verden :)


Being a mother is discovering strengths you didn't know you had, and dealing with fears you never knew existed.
- sheren simon

Nå er lille Ask som ble navnet til vår prins 2 måneder gammel og ettersom han har vokst har jeg også vokst i mammarollen. 
Man får nå endelig tid til litt mer enn amming, bæsjebleier og soving :) 
Jeg er tilbake og kommer til å komme nærmere inn på mine erfaringer så langt, de nye jeg stadig vekk kommer over og ellers også utstyr man trenger (ikke trenger) til de så.

I skrivende stund er det en liten som ligger i babygymmen og skravler og prøver å få mamma sin oppmerksomhet...
så avslutter her for i dag for å få med meg de fantastiske smilene og kosen det er å ligge sammen på gulvet og gjøre morsomme grimaser ;)

sees igjen om ikke så lenge!

Nå har jeg registrert meg på :
http://bloggurat.net/minblogg/registrere/82623185e1b893dabbe7e0f5f945fe5d10e3ed74


2 kommentarer: