torsdag 27. september 2012

Fashion mania på Hamar..


En dag jeg har ventet lenge på!


Nå er den endelig her og lommeboka fikk svi så det holder men hva gjør vel det når man i tillegg støtter en god sak når man handler.
Det ble noen lapper fra meg til Rosa sløyfe-aksjonen. Og med bryst kreft i familien betyr det mye for en kommende mamma å kunne gi penger til denne forskningen.

Like før åpningstid på Hamar.
Vi var flere på Hamar som var på plass når dørene åpnet på Hamar :) 
Her gjelder det å være på plass for å sikre seg akkurat det man har sett seg ut!!!  
Flere hadde fått med seg at jeg hjalp til med kolleksjonen kvelden i forveien og det ble en del veilidning på hvor ting var og litt info om kolleksjonen. Koselig å snakke med damene mens vi ventet.
... men vi var ikke bare damer.. 
Vi syntes alle synd på den stakkars mannen som var sendt ut av kona si!
Den kampen det fort kan bli om de rette størrelsene og plaggene unner vi ingen menn å ta del i det.. i alle fall ikke om han kommer hjem uten det han var sendt ut for?!?!
Det så ut ti at han klarte seg bra:)

Lurer på om han her hjemme hadde gjort det samme for meg?

Etter 20 minutter..
Kaos i inngangspartiet der kolleksjonen var, i prøverommene hvor damen tryglet hverandre om å bytte størrelser eller venting om noen hang fra seg noe man gjerne skule hatt var det lite igjen av kolleksjonen. 
Mange endte opp med mer enn de hadde tenkt eller rett og slett noe helt annet enn hva planen var.. 
Håper alle var like fornøyd som med da de kom hjem med dagen ¨fangst¨:)

Her er en smakebit av noe jeg endte opp med:

Lang, tynn strikket genser med matchende skjerf.
Kjole med et matchende skjerf.
Skjerfene er allerede i bruk sammen med hansker og lue, mens kjolen og genseren kommer til å henge i skapet og vente til vesle nurket har kommet og magen blitt litt mindre :)
Gleder meg til å ta i bruk alt!
<3 Elsker Missoni og er veldig glad for at jeg har fått krydre garderoben min med disse klærne <3

Eneste kommentaren fra min kjære var:
¨Sjokk at du kom hjem med noen skjerf... du har jo ingen fra før¨
eh.. Elsker deg kjære :)



Missoni
Lindex
Together fighting breast cancer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar